Brand építés az ajkai gyereknapon

A HRC Group hét irodája közül, Ajkán is megrendezésre került a városi gyereknap, vagy ahogy az ajkaiak nevezik, a Pöttöm Polgárok Ünnepe. Május utolsó hétvégéjén, szombaton zajlott az ünnepség, amelynek különlegessége, hogy nem csupán egy klasszikus gyereknap volt. Az ünnepen minden kisgyereknek - akik az elmúlt egy évben születtek – átadták az egyedi diplomáját, amelyet születésük tiszteletére állítanak ki, így őket ünnepélyesen is Ajka Város polgárává fogadják.

Erről a nívós rendezvényről az ajkai HRCV iroda sem hiányozhatott. Apró ajándékokkal, játékokkal igyekeztünk kedveskedni a kilátogató gyerekeknek és a szülőknek. A rendezvényen megközelítőleg 250 kisgyermekes család vett részt és szemmel láthatólag nagyon jól érezték magukat.

„Mi nem kifejezetten toborzási céllal érkeztünk, elsődleges célunk a márkaépítés volt. Eddig azt tapasztaltuk, hogy az emberek kevésbé ismernek még minket a városban és szerettünk volna bekerülni a köztudatba. Sok tájékoztató anyaggal készültünk és igyekeztünk a lakosság körében elterjeszteni, hogy az irodánk hol található, miben tudunk segíteni, mivel foglalkozunk. Azóta nagyon sokan jöttek be hozzánk, hogy segítsünk önéletrajzot írni, vagy mondjuk el, hogy milyen egy állásinterjú, mire kell figyelni, hogyan lehet erre a helyzetre felkészülni, esetleg tudunk e konkrét munkát ajánlani. Úgy értékeljük, hogy a vártnál pozitívabb a hozadéka a rendezvénynek, hisz sok olyan emberrel sikerült azóta kapcsolatba kerülni, aki eddig csak távolról ismerték a HRCV tevékenységét. Akik a rendezvény óta ellátogatnak irodánkba, ők ténylegesen segítségre szorulnak, ők keresnek minket, így mindenképp hasznosnak érezzük, hogy megjelentünk az eseményen. Szerettük volna az embereknek megadni a lehetőséget egy kötetlen beszélgetésre az álláskeresés útvesztőjében, fő célunk az ismeretterjesztés, a tájékoztatás volt, ha úgy tetszik a kezükbe adtuk a lehetőséget és remek érzés látni, hogy ezt az ajkaiak most megragadták. Nem feltétlen toborozni indultunk, de a brand építés mellett az is sikerült, amiért nagyon elégedettek vagyunk. Kijelenthetjük, hogy ez jó módszernek bizonyult" - meséli büszkén tapasztalatait Gyergyák Zsófia, az ajkai iroda vezetője.